Projecten en diensten

Putmans Verenigingsmanagement werkt momenteel voor landelijke brancheverenigingen en meerdere lokale- en regionale ondernemersverenigingen. Wij hebben daardoor volop ervaring met de unieke dynamiek van ondernemersverenigingen. Ons uitgangspunt daarbij is, dat een vereniging nooit een doel op zich is, maar een middel om doelen te verwezenlijken die belangrijk zijn voor de bedrijven. Daarbij werken wij altijd vraaggericht, maar wij zien ook dat veel verenigingen met vergelijkbare vraagstukken te maken krijgen.

Een greep uit onze diensten:

Putmans Verenigingsmanagement levert haar diensten vanuit een vast bedrag per dienst. De hoogte is o.a. afhankelijk van de omvang van de vereniging en/of het bedrijventerrein, de mate waarin er nog geprofessionaliseerd moet worden, te verwachten activiteiten en de omvang van de taken die wij uit handen gaan nemen.
Met deze investering bent u verzekerd van een goede begeleiding door een deskundige secretaris, parkmanager of projectleider, die in samenspraak met u de strategie bepaalt waarmee uw vereniging optimaal kan gaan scoren.

Neemt u voor meer informatie contact op met één van onze adviseurs via 040 - 251 63 34 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

pandkleurPutmans Verenigingsmanagement

Strijpsestraat 51