Projectmanagement

Voor veel verenigingen geldt, dat zij geregeld te maken krijgen met nieuwe onderwerpen of vraagstukken. Dat kan zich in de vereniging intern afspelen, maar dat kan ook te maken hebben met de omgeving waarin de vereniging zich bevindt. In veel gevallen wordt hierop in de vorm van een los project ingespeeld, maar de realiteit laat ook zien dat het vaak aan tijd en/of kennis ontbreekt om op de juiste wijze met dit project om te gaan. Het is dan interessant om het projectmanagement uit te besteden. Daarmee bent u gegarandeerd van ondersteuning op operationeel, tactisch en strategisch niveau maar ook van het vasthouden van voortgang in uw project. Putmans Verenigingsmanagement heeft uitgebreide en zeer diverse ervaring in projectmanagement.

Neem voor meer informatie contact op met één van onze adviseurs via 040-251 63 34 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

pandkleurPutmans Verenigingsmanagement

Strijpsestraat 51